Przedostatnia część cyklu naszych rozmów o świecie wirtualnych tokenów. Tym razem na tapecie temat tokenizacji. Czym się różnią poszczególne oferty publiczne i jakie tokeny na pewno znajdziemy na giełdzie Tokeneo?
Zacznijmy może od tego, czym w ogóle jest tokenizacja?
Cyryl Dudek – dyrektor strategiczny i product manager giełdy kryptowalutowej Tokeneo – słusznie zauważył, że tokenizacja to przenoszenie do realiów cyfrowych różnych aktywów, które już istnieją (przykładowo papierów wartościowych, dokumentów, a nawet wartości FIRMY). Tak naprawdę istnieje wiele możliwości i wariantów takiego rozwiązania.
Przykład? Proszę bardzo:
Niedawno portal Tokeneo (do którego wszystkich z czystym sumieniem odsyłam) opublikował notkę prasową, w której wspomniano, że firma Tokeneo podjęła współpracę z bardzo dużym rynkowym podmiotem!
Polska Fabryka Wódek Old Distillery – bo o niej mowa – zdecydowała się na tokenizację swojego zakładu na niebagatelną sumę – 25 milionów dolarów! Obie strony zadeklarowały chęć współpracy w celu realizacji działań prowadzących do listowania tokenu: Polish Vodka Coin na giełdzie Tokeneo. Więcej na ten temat możecie przeczytać TUTAJ.
Coś co zauważyłem to to, że w tym momencie nowe projekty, które będą dostępne na rynku będą „uderzały” w realną wartość i będą miały naprawdę dużą szansę przetrwania.
Ale… dlaczego tak uważam? I jak w ogóle zarobić na takiej tokenizacji? Jest na to jakiś sposób? I wreszcie – czym różni się ETO od STO?
Wydaje mi się, że nie ma co dłuższej zwlekać, dlatego już teraz zaproszę Was do prześledzenia naszej rozmowy! Dużo dobrej, ciekawej, merytorycznej wiedzy w niespełna 24-minutowym materiale filmowym. Nie przegapcie tego! 🙂
Więcej na temat tokenizacji: https://tokeneo.com/pl/czym-jest-tokenizacja-wszystko-co-powinienes-wiedziec-na-jej-temat/
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=SHIE18w4dGw” height=”360″]